Wednesday, November 27, 2013

Thanksgiving 2

Megérkeztünk! Hat és fél óra alatt tettük meg a négy órás utat. Nem is rossz. Időben elindultunk, hogy megelőzzük a közelgő vihart és elkerüljük az ünnepi forgalmat. A vihart meg is előztük, mert meg se érkezett.
A forgalommal nem volt ekkora szerencsénk. Egyik barátunk szerinte ez hozzá tartozik az ünnephez: pulyka, zabálás és dugó-hegyek. Egyszer mindenképp ki kell próbálni, már csak az élmény kedvéért. Kipróbáltuk. Kihagyható.









Ma csak lógattuk a lábunkat és egy csomó nem túl hasznos dolgot tettünk:
Vásároltunk a lányokkal:




Majd kipihentünk ennek fáradalmait a Dunkin Donuts-ban:



Rögtönzött kutya divatbemutatót tartottunk:
Esőkabát


Rák jelmez


Tehén jelmez



És részünk volt egy kis "kalóz" kalandban:

Dübörögve rohantak fel a pincéből. Amy, Eni és Dávid, szinte egymást kiegészítve próbálták elmesélni az esetet:
- Valami neki ment a lámpának és leverte. Eltörött. - vette át a vezetést Amy.
- Valami vagy valaki? - kérdeztük Ildivel.
- Vagy valaki valamivel. - helyesbítettem és láttam a csibész pillantásokon, hogy közel járok az igazsághoz.
- Ki volt?
- Valaki! - válaszolta Eni és Amy egyszerre.
- De ki? - próbálkozott Ildi ismét.
- Valaki! - le se lehetett törölni a mosolyt az arcukról. Betyár becsülettel védték a bűnöst.
- Végül mindegy, hogy ki volt. A lényeg, hogy megtörtént. - szólt Petya
Megkönnyebbülten és felszabadultan rohantak le, hogy összetakarítsanak. Vidámak voltak. Megőrizték titkukat.
Ildi észbe kapva, hogy törmelékek lehetnek ott és esetleg porszívóra is szükség van, követte őket. Halvány sikkantása elárulta: sejtése beigazolódott.
Míg Ő a porszívót hozta, kezemben a géppel leszaladtam, hogy megörökítsem a tett helyszínét. Apró szilánkok hada fogadott, amit hat szorgos kezecske gyűjtögetett.
- Nem is vészes. - bátorítottam őket.
- Nem, vészes! - fakadt ki Robi - Levertem egy lámpát és eltörtem!
- Szóval Te voltál! - nevettem fel - Elszólta magát a tettes! - és mindannyian kacagásban törtünk ki.

"Hamupipőkék"

A bűnös eszköz

Természetesen a legjobb maradt utoljára: Jani szülinapja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aki, "janisan", csak annyit mondott: Ez a legjobb szülinapom ma.

Egy...

Kettő ...

Kész!




Tipikus "janis" mosoly

Uno party


No comments:

Post a Comment