Monday, March 10, 2014

Stb 6

Haló! Haló! Figyelem! Újra itt a "Szabad rádió"!:
  • A múlt heti, iciri-piciri utacskánk egy csodálatos, hétvégével zárult. Inspiráló és egyben kihívó leckéket hallottunk, hogy mire figyeljünk oda a házasságunkban. Tanácsot és útmutatást kaptunk arra nézve, hogy tudjuk ezeket gyakorlatba rakni.
    Természetesen felvettük a "táncoló, fekete, nem lakk cipőt" az esti buliba. Hosszú idő után végre kitombolhattuk magunkat élő zenére.
Tele a terem házasokkal.

Házas párbaj

Két félkézzel csomagolás

Magyaros felsőnk ismét sikert aratott.

Parkettra fel!

  • Petya új recepteket próbál ki. Ám nem éri be csak a főzéssel, a tálalásra is oda figyel! Nézzétek mit rittyentett össze! (Bár nem ez a megfelelő szó egy ilyen elegáns tálaláshoz.):
Sertés java burgonyával és tárkonyos öntettel
  • Csoda történt ezen a télen: nulla fokra (32 F) azt mondtam: MELEG VAN!
  • Ám megtudtam a szomorú valóságot:
    Amikor Petya az Istentiszteleten felment köszönteni az egyházat, rövid ujjú inget húzott, hogy egyben a tavaszt is köszöntse. Utána Jayson Colby, az egyik vén, ment fel a színpadra zakóban és azt mondta: "Én zakóba jöttem fel. Nem vagyok olyan naív, mint a Peti. Mint tősgyökeres bostoni, tudom, hogy New England-ben, csak májusban érkezik a tavasz." Mindenki nevetett csak én nem. "Ez igaz?" - fordultam a mellettem ülő hölgyhöz, abban bízva ez csak vicc. Mosolyogva bólintott, megerősítve a hallottakat.
    Nem!!! Nem adom fel! Hinni akarok, hogy idén itt is hamarabb eljön a tavasz!
    Válaszul erre, ma reggel havazott. Lehet, hogy Isten alázatra tanít?!
  • Vasárnap Shawn Wooten prédikált a megszokott lelkesítő, hittel stílusában. Ha őt hallgatom, elhiszem, hogy minden lehetséges. Ha valakit érdekel, itt majd meghallgathatjátok: http://www.bostoncoc.org/sermons/  

1 comment:

  1. Egyszer a koleszban volt kitéve a faliújságra:
    "Itt a tavasz lehelete,
    Hihi-haha-hehehehe!"
    A kedvenc kétsorosom és azóta is irigy vagyok, hogy nem én találtam ki. Nálunk 2 nap volt a tél, New England-ben 5 hónap. Mi titeket irigylünk a hóért, ti minket a hótlanságért. Olyan, mint a János evangélium végén, amikor Péter - miután megtudja, hogy milyen halála lesz - az iránt érdeklődik, hogy Jánossal mi lesz. Mire Jézus közli vele, hogy ne azzal foglalkozzon, hanem a saját magával (Te kövess engem!). Ha jövőre fordítva lesz a tél, akkor ellenkező előjellel irigyeljük majd egymást. :)

    ReplyDelete