Monday, February 3, 2014

Hétvége

Ez a hétvége ahhoz a hétvégékhez tartozik, amikor kapkodom a fejem és sodródom az árral. Ám valami miatt mégis ezeket a hétvégéket szeretem. Tele van élettel, pörgéssel, bulival, kalanddal.

Pénteken kezdődött. Robit meghívták a helyi középiskolás zenekarok versenyére: "Battle of the Bands". Az egyházunk tini csapata, egy szívvel és egy lélekkel szurkolt barátunk fiának, Sam Slebodnicknak, aki szintén fellépet a bandájával. Másodikok lettek.

Szombaton reggel a Boskola farsangjára siettünk. Petya amellett, hogy az egyik állomást vezette, hősiesen besegített a szervezésbe ahol csak tudott. Természetesen én arcot festettem. Csibe pedig páva jelmezben pompázott, amit erre az alkalomra rendelt tőlem. :)

Keményen megdolgoztam ezekért a tollakért Eni arcán.

Eni és Chiara (Eni osztálytársa a Dallinban) Egy idősek. :)
Eni páva szoknyája hátulról

Petya dolgozik 


Szombat estére a családunk időlegesen két felé vált. Eni és Petya a bostoni, valentin napi, mini találkozóra ment.
Míg Robi és én az újabb, fergeteges Family U-night-on vettünk részt. Volt rejtvényfejtés (Nem túl sokat tudtam hozzá szólni. Sajnos az amerikanizmusokat nem ismerem annyira.), vetélkedő, tánc. Nagyon jól éreztük magunkat.

Rejtvény fejtés



Táncoló talpak

Vasárnap este "Super Bowl" bulit szerveztünk. Ez a legamerikaibb dolog ami csak létezik a világon. Az amerikai foci szezonjának útólsó mérkőzése. Az NFL és az EFL győztes csapatai játszanak egymás ellen. Már reggel elkezdődnek a bulik, a koncertek, a riportok. Mindenki erről beszél, erre készül. Óriási parádét szerveznek minden évben ezen  a napon. Nagyobbat, mint Szilveszterkor.
Mi azért megfűszereztük ezt az amerikai hagyományt egy kis kínai hangulattal is. Ugyan is január 31.-én volt a Kínai Új Év. Mindenki valamilyen kínai ételt hozott az esti mérkőzésre. Még szerencse sütink is volt, amikben bibliai idézeteket rejtettek el.

Kínai Új Év



Amíg a felnőttek meccset néztek addig a gyerekek evőpálcikákkal próbálkoztak,
ha már egyszer kínai új év volt. :)


Ismét Rizikó

No comments:

Post a Comment