Sunday, October 13, 2013

Alma szüret

Ha otthon lennénk, ez leképzelhetetlen volna. Magyarországon? Soha! Eszembe se jutna! De nem csak nekem, senkinek sem!
Almát szedjek és még én fizessek érte?! És nem is akármennyit! Többet mintha a boltba venném. Én dolgozok meg az almáért és még rá is fizetek? (Erre a tényre akkor döbbentem rá, amikor a pénztárnál megkérdeztem Petyát: Ez most olcsóbb nekünk?)
"Az élményt, az élményt fizeted meg Kincsem." Jött a válasz.
Élmény az volt: harminc tini és gyermek tíz felnőttel a szitáló eső ellenére almát szüretelt, hogy amerikai almás pitét süthessen belőle.







célszerszám: almahámozó, belező és szeletelő egyben
Semmi sem veszik kárba

Dolgozik a család




A Szabad család pitéje sütés előtt

További képek a Facebook-on.

3 comments:

  1. Mi az a hosszú rudas, egy almát befogadó célszerszám? Abba kell egyenként beadogatni az almát? Én már több almaszüreten voltam (gimi és egyetem idején még voltak úgynevezett almatáborok), de ilyen kütyüt még sosem láttam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem. Azzal szeded le azt az almát amit nem érsz el, mert elvileg fára mászni tilos.

      Delete
    2. Fára mászni tilos?!?!?! Egy almaszüreten?! Azt hiszem, agyilag paradigmát kell váltanom... :)

      Delete