Saturday, November 1, 2014

Haloween

Idén elcsúsztunk a tökfaragással. Bár Robi faragott egy szörnyfejet a tinikkel, de mint egy család nem készültünk fel. Én nem készültem fel. Nem akartam elengedni "haloween"-t anélkül, hogy ki ne élveznénk (élvezném?) minden pillanatát. Végre bulizhatunk!
Richard felvett egy csirkefejet a haloween-i vezető találkozó kedvéért. Jól indult a péntekünk.


Délután rávettem a srácokat ("Anya kedvéért! Naaaaa!!!!!! Légyszí!!!!), hogy megalkossuk a saját szörnyeinket.

Előkészítettem a tököket ...
... Petya kedvenc kése bánta. Bele törött.
A szakácsok ennek nem szoktak örülni. Ő se örült! De azért még szeret!

Csibu a célszerszámmal

Robi koncentrál

A végeredmény: Robié, Enyém és Csiperkéé

Akcióra készen

Ez várta az érkezőket

Majd jöhettek a kosztümök.
Robi, mint Dash (a Hihetetlen családból)




Eni, mint dementor.




Én sem szerettem volna kimaradni a jóból. Varázsoltam magamnak egy cica arcot.




Útra fel! Mindenki a maga kis csapatával:

Robi és Evan 

Eni csapata: Lee, Amanda, Selly és Lily
Az a sötét valami a kép közepén, az én kicsi lányom

Akció közben


Mi pedig otthon vígan osztogattuk a cukorkákat, csokikákat és vártam, hogy majd egy csapat tinivel elinduljunk az esti jelmezes partira. Titkon reménykedtem, hogy a fényképezőgépem mögé bújva becsusszanok a buliba, és pár szülőtárssal együtt kitombolhatom magam a parketten. A fényképezőgép meg volt. A mögé bújás is sikerült a becsusszanással együtt. Ám szülőtárs egy se. (Kivéve azokat akik a belépőjegyeket szedték és az ételt szervírozták.) Én voltam az egyetlen szülő a teremben. Nem csoda, hogy furcsán néztek rám az elején. Mindenki lelépett miután kidobták csemetéiket. Ott ragadtam "egyedül". 
Irigykedve lestem ahogy a tinik táncoltak. Nem szerettem volna megzavarni őket, így csendesként, vérző szívvel ücsörögtem három órát (néha kattintgattam a fényképezőmmel) hogy utána haza fuvarozzam a társaságot. Azzal vigasztaltam magam, hogy legalább  négy másik családot szolgálhattam, felszabadítva őket a sofőri teendőik alól.

Hihetetlen család: Robi, Gideon, Monica


Jhonatan, Marrisa, Joel

Társas sarok

Dekoratőrrel. 

Thalia és Natalia

Frank és Egle a déli tini vezetők


"most mutasd meg"

Eni sikeresen begyűjtött "pár" csokit az est végére

Szombatra is jutott egy bónusz buli. A központi régió tinijei szervezték. Persze, hogy szülők nélkül! Mondanom se kell! (Nehéz lesz ehhez hozzá szoknom.)

Csibe "arcot" váltott.

pizza pizzával
Kíváncsi lennék ki eszik több pizzát? Az amerikaiak vagy az olaszok?

Lily és Eni

A mi tinieink
Hogy hű legyek a mondáshoz, "a remény hal meg utoljára", vittünk pár társast. Milyen jól tettük! :)






No comments:

Post a Comment