Saturday, December 7, 2013

Szülinapi pillanatok

Köszönöm mindenkinek a felköszöntést, ami érkezett: a facebook-ról, skype-ról, e-mailben, személyesen és gondolatban.
Csodálatos nap volt!
Miután ágyba kaptam a reggelit (tojásrántotta pirítóssal és virslivel), és egy nagyszerű időt töltöttem a Teremtőmmel, Petyával elmentünk bevásárolni egy-két karácsonyi dekorációt.
Újra és újra átolvastam azokat a sorokat, amelyeket családomtól kaptam:
Robi: "... Mindig is nagyon közel éreztelek magamhoz és habár itt nem is érzem az otthon melegét, ha te a karjaidba zársz, mindig megnyugszom. ..." Petya: "Hálát adok Istennek minden napon, hogy csodálatos módon én nyerhettem el a kezedet a rengeteg udvarló közül. ..." Eni: "V: velem együtt érző, I: imádni való, R: ragyogó, Á: ártatlan, G: gyönyörű...."
Gyönyörködtem a csokromban, amivel Petya lepett meg:


Elmentünk a kedvenc boltunkba Csipivel és bevásároltunk:



Majd a családi vacsorát a Rianforest Caffe-ban fogyasztottuk el.:









A Vulkán torta két személyre, de mi négyen is alig bírkóztunk meg vele.

Leugráltuk és letáncoltuk a felesleges kilókat:





Ma pedig, életünkben először, Robival együtt ünnepeljük a szülinapunkat, egy közös ajándékkal: elmegyünk megnézni az Éhezők Viadala 2-őt. :)





No comments:

Post a Comment