Tuesday, January 20, 2015

ÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!! Hallottatok már ilyet???? Vagy csak én nem???!!!

Boldogan, gyanútlanul indultam kosarazni. Boldogan!!!!  ... Gyanútlanul!!! ... Lelkesen!!! ... Végre bemutathatom az én "kicsikémet". A gyönyörűen feldíszített kosárlabdámat.


Hangosan köszönök, hogy mindenki észre vegyen:Boldog Új Évet! (Idén, még nem voltam lent játszani.) Átöltözöm. Felhúzom a kosárcipőm, mialatt mosolyogva oldalra sandítok. "Már nekem is van labdám!" Újult erővel melegítek. Alig várom, hogy gyakorolhassak, hogy megosszam a "szépségem". Felmegyek a pályára és dobok párat a kosárra. Az egyik lány leszedi a lepattanóm. Megforgatja a kezében a labdám. Furcsán tekint rá, majd eldobja. Nem nyúl érte többet. Nem török le. Még nem. Haj, na de mi jön később!!! Ismét gyakorlok egy kicsit , majd Julie-nak büszkélkedve mutatom mim van.


-Hm.-mondja. "Mi az, hogy Hm?" - Férfi kosárlabda?
-Mi????? - azt hittem az angolommal van baj. -Milyen labda?
-Férfi? - Kérdezi újra. "Hogy lenne már férfi, amikor gyönyörűen kidekoráltam virágokkal!"
-Miért van férfi és van női kosárlabda??????

És kérem alássan, van! A női kisebb és könnyebb. A férfi nagyobb és nehezebb. És nekem milyen van???? Na, milyen???
Férfi! Gyönyörűen, nőiesen, kecses vonalakkal feldíszített és kidekorált férfi kosárlabdám van.
Még most sem térek magamhoz!

3 comments:

  1. Én arra emlékszem, amikor anno huszonvalahány éve nem volt tornacipőd és az én kölcsön férficipőmben kosaraztál. Úgy látszik, hogy kosarazás közben időnként belefutsz ilyen férfias dolgokba. :)))

    ReplyDelete
  2. Jé! Erre nem emlékesztem. De így utólag vagy ismét hálásan köszönöm Szepy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szívesen, bár ha emlékeztél volna, nem lennél ilyen hálás, mert nagy volt neked a cipő és össze-vissza csúszkáltál benne. :)))

      Delete