Sunday, October 5, 2014

Ősz

Itt van az ősz. Tagadhatatlan. És gyönyörű. Nem szerettem eddig az őszt és azt hiszem most se szeretem, de meg kell vallanom gyönyörű. Tavaly nem vettem észre, pedig többen mondták, a bostoni ősz meseszép. Akkor ezt nem láttam. Nem erre figyeltem. Mással voltam elfoglalva. Akkor az ősz ugyan olyan volt mint máskor. Sőt!
Ám most lépten-nyomon megállok és elcsodálkozom. Itt máshogy sárgulnak a levelek. Nem is mindegyik sárgul. Vöröslik. És ezt sem csinálja "rendesen"! Nem az egész fa változtatja a színét, hanem csak egy része. Egy területe még zöldben pompázik, míg a másik ágon sárgába fordult át a levelek színe, hogy helyett adjon a vörösnek. Döbbenet! Csodaszép! A végén még megszeretem az őszt!

Nem hagyhattam anélkül, hogy meg ne örökítsem. 

Veszélyes manőver az autóval egy színpompás fa miatt.





Hát nem gyönyörű!


Vannak aranysárga levelek. Amikor azt írom aranysárga, akkor az nem költői túlzás. Tényleg arany sárga.

No comments:

Post a Comment