Thursday, August 7, 2014

Szezon - Season

Mi a szezon? Ki mondja meg, mikor minek van szezonja? Én azt hittem tudom. De nem! Az még hagyján, hogy július közepén arról beszélnek a reklámokban, hogy "vissza az iskolába" és kész csoda, ha találok még fürdőruhát. Ne de, hogy augusztus elején halloween-es dekorációkba és kosztümökbe botlok, az már nekem is sok.

What is a season? Who is to say when something is in season? I thought I knew. But no, I did not! It is OK that is still  middle of July and in the commercials they are talking about "back to school" and it's a miracle if I find even a bathing suit. But at the beginning of August, I run into Halloween decorations and costumes, that's too much for me. 


Ezt találtam az egyik bolt polcán

augusztus elején október 


NYÁR VAN! Hova rohanunk? Hova sietünk?
Ki szeretném élvezni minden évszak gyönyörűségét!
Bajban lennénk, ha a természet is ezt az ütemet követné.

IT IS SUMMER! Where are we running? Why are we in a hurry? 
I want to enjoy the beauty of all seasons!
We would be in trouble if the nature followed this beat.


1 comment:

  1. Erről nekem egy színdarabban hallott mondás jut eszembe:
    "Január, február, itt a nyár!" :)
    (Sajnos fogalmam sincs, hogy kinek melyik darabjából van...)

    ReplyDelete